2010. júl. 30.

Finish - project "S"

Hát vége. Kész lett a mű! :D Tulajdonképpen a múlt hétvégi családi találkozón "fel is avattam" (mármint nem ettem le, vagy öntöttem le, vagy ilyesmi, csak viseltem XD). Azt hiszem, az anyagválasztás mégsem volt a legszerencsésebb. Bár pont az ereje miatt választottam, túl erősnek bizonyult.... vagy a vasaló volt gyenge... vagy egyszerűen csak szélesebb berakások kellettek volna. A lényeg, hogy elég "kócos" a szoknya. Nem vészes, csak a biztonság kedvéért jó, ha veszek alá egy nadrágot, mert ha fellebben... akkor minden kilátszik. Mint egy "Military Monroe"! XD Mindegy, utólag már könnyű okosnak lenni. Még bízok a mosások és a gőzölős vasaló erejében. Egyébként az sem tragédia, ha nadrágot kell alá hordanom. Ugyanis divat ide vagy oda, én imádom a nadrág + rövid szoknya kombót. Főleg a kicsit "baggy", vagy 10 centis hajtókájú, indigókék farmeremet a piros skót-kockás rakott szoknyámmal. :) Egyszerre pankos és valahogy mégis elegáns. :P
Apropó "baggy"! Épp ezen farmerem szolgált mintául a ruhához készült lábszárvédőkhöz. Említettem már az előző bejegyzésben, hogy az eredeti ötletem nem vált be, és kissé elszontyolodtam. Nos, tegnap este számolgattam, szoroztam, osztottam, kivontam, lerajzoltam, lemértem, stb... és arra jutottam, hogy nincs veszve a haza! A maradék anyagaim (2 nagyobb darab) éppen kitesznek egy lábra valót. Ha az elcseszett verziókat szétbontom, azokból kijön még egy. Nosza, neki is láttam, és secc perc alatt szétszedtem őket. Megcsináltam az új, ésszerű, ámde berakás mentes szabásmintákat, és még a délután folyamán el is készültem velük. Semmi extra, olyan száruk van, mint annak a gatyámnak, de a hajtóka csak akkora, mint a szoknyarészen volt. Térd alatt meg lehet kötni, körbe belefűztem egy-egy sötétzöld cipőfűzőt (majd a végeikre még kell találnom valami nagy gyöngybogyót vagy valamit). És a fűzők fölött mindkettő kis "állógallérban" végződik. Az imént próbáltam fel. Magas sarkú cipőhöz mértem ki, és jó is lett a hossza. A lábam gyorsan bele tudom csúsztatni, és egy gyors masnival megköthető. Az anyagra nincs panasz, itt még a merevségével sincs gondom. Bővebb még lehetne, de az már nem állna jól az anyagnak. Meg kell mondjam: épp jó lett! :D Most virul a fejem, megmentettem az anyagokat! Az egyetlen baj, hogy a jobb szár hátsó felét a kis maradék darabból csak keresztben tudtam kiszabni, így a szálirány eltérése miatt bizonyos megvilágításban az a rész kicsit eltérő árnyalatú, mint a többi. De ez használat közben az utcán nem lesz észrevehető, csak én szeretek kukacoskodni! :P
A lábszárvédők :)

5 megjegyzés:

  1. Végül minden fűző végére egy-egy kisebb és nagyobb fekete fagolyó került, ettől egy picit "pajkosabb" lett. :) Közben vettünk egy egyszerűbb féle keki ruhát és egy nagyon buli keki színű rakott rövidgatyót. Ezekkel szintén frankón hordhatók lesznek a lábszárvédők. *örül*

    VálaszTörlés
  2. Nekem is kelll illyeeennnnn! Áááááááááááá, nagyon tuti lett csajszi!

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Szívesen csinálok, ez egy délután alatt kész lett, pedig kicsit kellett visszabontani is... ^^"

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Nagyon tetszik ez a lábszárvédőd,én is szeretnék egyet csinálni. Tudnál nekem segíteni? Még nem csináltam ilyet,szóval jó lenne ha lépésről lépésre leírnád nekem hogyan kell,esetleg szabásmintát tudnál küldeni. Vagy tudnál jobbat is?
    Lécci írj a címemre:
    selembritannica@gmail.com
    Válaszod előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés