2010. júl. 25.

Helyzetjelentés - project "T"

Ez egy pofonegyszerű dolog volt. Csupán egy napomat vette igénybe az egész. Pár hete vettünk a húgomnak egy Minnie-egeres ágyneműgarnitúrát. Mivel hugi nem alszik nagypárnával, így az a huzat feleslegessé vált, és gondoltam, varrok neki belőle egy kis hálóinget (kicsit még durva, de tiszta pamut anyag). Bár még csak most fogom tanulni a gyerekruhákat, megkockáztattam egy nagyon egyszerű sémát. A huzatot szétválasztottam a két felére, és az egyiknek összevarrtam a két végét. Csináltam bele két kis "csatornát" gumiszalagnak, és alul a felesleges hosszt levágtam, amiből ki is jött még két kis vállpánt. Befűztem a gumikat, felvarrtam a vállpántokat, és hopp! Kész is! Csak egy nagy bibi volt: mégpedig az, hogy NAGY lett rá! XD Hiába... annyira igyekeztem mindenhol ráhagyni, hogy nehogy szorítsa, vagy nehogy ne tudjon belebújni, hogy végül nagyon bő lett, és lóg rajta, mint tehénen a gatya! :/ De szereti, és 24 órán át nem is volt hajlandó levenni... :') A gumikat be lehet húzni, és a vállpántokból is be lehetne venni, de akár meg is várhatjuk, amíg belenő... ebben a korban gyorsan nőnek (4 éves). De az is lehet, hogy a huzat másik feléből is varrok neki egy másikat. Gyakorlásképp. Még a paplanhuzattal is kéne dolgoznom, mert kétszemélyes paplanra készült (amit nem egészen értek egy gyerek ágyneműhuzatnál). Csupán ketté akarom szedni a felénél, és akkor máris két paplanhuzatja van...
Hálóing eleje és háta (még a túl nagy verzió)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése